معرفی بهترین هتل های سامویی

در سفر به خارج از کشور از اولین مسایل گردشگان ، اقامت است . شما بسته به بودجه ای که دارید ، هتل تان را انتخاب می کنید . سامویی از مقاصد گردشگری مهم در بین ایرانیان است . اگر بودجه ای سفرتان زیاد است و می خواهید در هتل های عالی اقامت کنید ، ادامه مطلب را ببینید . ما بهترین هتل های سامویی را معرفی کرده ایم . البته در این لیست هتل های سه ستاره که نیاز به بودجه زیاد ندارند نیز وجود دارد . 

 

 1- هتل  آماری کو سامویی 

آماری کو سامویی هتلی چهار ستاره است که در فاصله ای نه چندان دور از مرکز چاونگ در ساحل شرقی سامویی در خلیج تایلند قرار دارد . هتل آماری در کنار دریا قرار دارد . این هتل دارای 20 اتاق سوپر ساحلی ، 29 اتاق لوکس تایلندی ، 84 اتاق لوکس با ویوی باغ ، 31 اتاق لوکس با ویوی استخر ، 16 اتاق لوکس خانوادگی تایلندی ، چهار اتاق لوکس ساحلی با ویوی دریا و چهار سوئیت جونیور با نمای دریا ، می باشد . این هتل از بهترین هتل های سامویی به شمار می رود . 

 

2- هتل  لی مریدین سامویی 

لی مریدین استراحتگاهی پنج ستاره است که در ساحل لامای در خلیج تایلند واقع شده است . استراحتگاه شامل 14 ویلای لوکس و خصوصی ، 63 سوئیت چینی و تایلندی ، سوئیت های تراس ، سوئیت های استخر ، ویلاهای لوکس و … می باشد .  همه ویلا ها و سوئیت ها از تهویه مطبوع ، آب آشامیدنی بطری ، کارت کلید الکترونیکی ، تلویزیون با کانال های بین المللی ، دستگاه پخش دی وی دی ، حمام اختصاصی با دوش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، ملافه و بالش های با کیفیت ، صندوق امانات در اتاق ، امکانات تهیه چای و قهوه ، مینی بار ، یخچال و فریزر ، دسترسی به اینترنت (قابل پرداخت) ، خشکشویی ، تلفن بیسیم برخوردارند . 

 

3- هتل اوزو چاونگ سامویی 

اوزو چاونگ هتلی شیک و ساحلی که در ساحل چاونک ، محبوب ترین ساحل سامویی قرار دارد . این مکان برای کسانی که مایل به لذت بردن از روزشان در ساحل شن و ماسه طلایی چاونگ هستند ، پیشنهاد می شود . این هتل از هتل های 3 ستاره سامویی است و از خیابان اصلی به دور است تا بتوانید در طول شب خواب آرامی داشته باشید . این هتل با امکانات و خدمات خوب خود توانسته از بهترین هتل های سامویی باشد . 

 

4- هتل وانا بل سامویی 

یکی از 10 هتل برتر در سامویی وانا بل است که از هتل های 5 ستاره سامویی و لوکس می باشد که در نزدیکی ساحل چاونگ ، مشرف به خلیج تایلند واقع شده است . پنج ویلای لوکس با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع ، تلفن IDD ، ملافه های با کیفیت ، تلویزیون های صفحه تخت با برد بالا با کانال های کابلی بین المللی و دستگاه های پخش دی وی دی ، کف پوش چوبی ، جعبه ایمنی الکترونیکی ، کارت کلید الکترونیکی ، بطری آب آشامیدنی روزانه ، بالکن های خصوصی ، چای و قهوه ، Wi-Fi رایگان ، حمام اختصاصی ، مینی بار و یخچال از میهمانان هتل پذیرایی می کنند .

 

5- هتل بننا فان سی سامویی 

هتل بننا فان سی از هتل های 3 ستاره در سامویی است که در موقعیت خوبی واقع شده است . این هتل تنها چند دقیقه از از استادیون بوکس تایلندی و ورزشگاه چاونگ فاصله دارد . این هتل دارای امکانات بسیار خوبی است . خدمات شاتل فرودگاهی بصورت شبانه روزی در دسترس هستند . این هتل دارای پارکینگ رایگان نیز می باشد . 

 

6- هتل دیوا بیچ ریزورت سامویی 

دیوا بیچ استراحتگاهی عالی در شمال سامویی در موقیعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد . دهکده ماهیگیری ، رستوران ها ، مغازه ها و کافه های زیادی در نزدیکی هتل واقع شده اند . این هتل 79 اتاق و ویلا با تهویه مطبوع دارد . اتاق های هتل به زیبایی طراحی و با مبلمان و امکانات پیشرفته تزئین شده اند . تلویزیون کابلی ، امکانات قهوه و چای ، مینی بار ، اتصال بیسیم رایگان ، بالکن خصوصی و … از امکانات اتاق ها هستند . این هتل از هتل های چهار ستاره سامویی است . 

 

7- هتل تای هاوس بیچ سامویی 

هتل تای هاوس بیچ یکی دیگر از هتل های 3 ستاره سامویی است که از بهترین هتل های به شمار می رود . این هتل در مرکز ساحل لامای واقع در ساحل شرقی سامویی واقع شده است . این هتل در حدود 30 دقیقه با فرودگاه سامویی فاصله دارد . استراحتگاهی دوست داشتنی که در باغ های سرسبز و نارونک ها قرار دارد و در کنار ساحل سفید شنی واقع شده است . در هر اتاق هتل ، از جمله اتاق های لوکس ، اتاق های خانوادگی لوکس ، ویلا های تایلندی و ویلا های ساحلی ، امکاناتی مانند یخچال مینی، تهویه مطبوع و تلویزیون دارند . 

 

8- هتل ماناتای سامویی 

هتل ماناتای یکی از هتل های چهارستاره سامویی است که در ساحل شرقی در خلیج تایلند واقع شده است . این هتل از هتل های منحصر به فرد است که دارای امکانات پیشرفته است . در اطراف هتل امکانات غواصی و دوچرخه سواری برای گردشگران تور سامویی فراهم است . اتاق های این هتل با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع ، تلویزیون های ماهواره ای ، حمام با سشوار و بالکن می باشند . 

 

9- هتل بو فوت سامویی 

هتل بو فوت از هتل های 4 ستاره در سامویی است که در نوک شمالی ساموئی با منظره ای از کنار جزیره است . این هتل به روستای ماهیگری بوفوت و مکان های تاریخی واقع شده است . این هتل دارای انواع اتاق ها ، سوئیت و ویلاست که با امکانات ویژه ای مجهز شده اند . این هتل از 10 هتل برتر در سامویی است . 

 

10- هتل ایبس سامویی 

دهمین رتبه از 10 هتل برتر در سامویی ، هتل ایبیس می باشد که در کنار ساحل بو فوت قرار دارد . در اطراف هتل مغازه ها و رستوران ها و فروشگاه های زیادی را خواهید دید . با 5 دقیقه رانندگی به روستای ماهیگیری خواهید رسید و با 15 دقیقه با ساحل چاونگ . این هتل اولین هتل بین المللی سه تاره در سامویی است که دارای بیش از 250 اتاق با امکاناتی همچون تلویزیون ، تلفن ، Wi-Fi ، سشوار ، یخچال و حمام اختصاصی با دوش .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.