هیجان را در بانجی جامپینگ پاتایا تجربه کنید

اگر شما هم از آن دسته آدم هایی هستید که طرفدار هیجان و تجربه های استرس آور می باشید و همچنین مسافر پاتایا ، پبشنهاد می کنیم که بانجی جامپینگ را فراموش نکنید . این ورزش از سال 1989 شروع به فعالیت کرده است و طبق آخرین استاندارهای جهانی می باشد . تور بانجی جامپینگ را می توانید از هتلی که اقامت دارید ، تهیه کنید . در ادامه مطلب جزییات این تور را خواهید دید . 

 تور بانجی جامپینگ در پاتایا از محبوب ترین تفریحات در تور پاتایا ست که می توانید از هتل محل اقامت خود تهیه کنید . مینی ون شما را ساعت 10 صبح و یا ظهر از هتل به سوی محل بانجی جامپینگ می برد . آدرس در جاده Threppassit واقع در بین پاتایا و مرکز جامتین واقع شده است . این مکان مورد توجه گردشگران تور تایلند می باشد . 

هنگامی که به بالای سکوی پرش می روید ، تاییدیه رزرو خود را در اختیار صندوقدار قرار دهید . آنجا از شما خواسته می شود که فرم ثبت نام پرش و بیمه نامه را تکمیل کنید . اجازه پرش به افراد بیمار و همچنین افراد مست داده نمی شود . سپس وزن خود را اندازه گیری خواهید کرد . حداکثر وزن برای پرش 330 پوند یا 150 کیلوگرم می باشد . 

در این مکان اساتید پرش انگلیسی ، کانادایی و تایلندی است که روش پرش و کلیه مسایل ایمنی را توضیح میدهند و هرگونه سوالی که داشته باشید را پاسخ می دهند . هنگامی که برای پرش آماده هستید ، در قفس باز خواهد شد و پرش خواهید کرد و از مناظر بی نظیر و اقیانوس لذت خواهید برد . حدود یک دقیقه پرش کامل که در حدود 197 فوت (60 متر) است ، طول می کشد . 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.