هتل 4 ستاره حیات پالاس پوکت

هتل حیات پالاس از هتل های با درجه 4 ستاره در پوکت است که در ساحل پاتونگ قرار دارد . نزدیکی این هتل به ساحل باعث محبوبیت آن شده است . با کمتر از یک کیلومتر می توانید به ساحل برسید . موقعیت هتل در کنار خدمات مناسب آن از دلایل محبوبیت هتل است . در ادامه مطلب می توانید با امکانات هتل 4 ستاره حیات پالاس پوکت  آشنا شوید . 

    امکانات هتل 4 ستاره حیات پالاس پوکت 

هتل حیات پالاس از بهترین هتل های پوکت است که دارای 161 اتاق می باشد . تمام اتاق ها بالکن دارند و احسای راحتی در آنها خواهید کرد . در گوشه اتاق ها صندلی و مبلمان برای نشستن و استراحت وجود دارد . غذاهای گرم ، میوه و نان تازه و … برای صبحانه سرو می شود . از امکانات اتاق های می توان تلویزیون صفحه تخت 42″ ، اتاق نشیمن ، میز کار جداگانه یخچال کوچک ، کتری آب ، امکانات چای ، قهوه و آب بطری روزانه ، حمام با سشوار ، اتو و میز اتو ، صندوق امانات و اینترنت رایگان را نام برد .

 

هتل حیات پالاس در ساحل پاتونگ استان پوکت قرار دارد . با 3 دقیقه پیاده روی می توانید به این ساحل بروید . فاصله هتل از ساحل کارون در حدود 6.4 کیلومتر و تا ساحل کاتا 9.7 کیلومتر می باشد . فرودگاه پوکت در فاصله 22.5 کیلومتری هتل قرار گرفته است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.