معرفی 5 مرکز خرید عالی در دبی

دبی شهر خرید است . در این شهر مراکز خرید فراوانی وجود دارد . در ادامه مطلب 5 مرکز خرید عالی در دبی معرفی شده است . 


1- مرکز خرید امارات مال

امارات مجتمعی خرده فروشی است که شامل فروشگاه های زیادی مانند زارا ، تاپ شاپ و H & M است . همچنین در این مرکز کتابخانه ، بانک ، فروشگاه های بزرگ مانند هاروی نیکولز و Debenhams به همراه یک سوپر مارکت بزرگ کارفور وجود دارد . 


2- دبی مال

دبی مال از پرطرفدارین مراکز خرید دبی که در سال 2008 افتتاح شده است و درست در کنار فواره دبی و برج خلیفه قرار دارد . این مرکز که بزرگترین مرکز خرید جهان است ، شامل فروشگاه ها Candylicious ، نایک و ویکتوریا راز می باشد . این مرکز خرید در سال 2010 بهترین مرکز خرید جهان شناخته شده است . 


3- سیتی سنتر دیرا

دیرا سیتی سنتر که درسال 1995 افتاح شده ، در میان مردم محلی به عنوان نخستین مرکز خرید با کیفیت در دبی شناخته می شود . مرکز شهر دیرا همچنان یکی از شلوغ ترین مراکز شهر است . 


4- مرکز خرید اوت لت مال

اوت لت مال در سال 2007 افتتاح شد . این مرکز دارای 240 فروشگاه است که بسیاری از برندهای جهانی در آنجا شعبه دارند . بیش از 800 مارک های مد محبوب جهان ، لباس ، عطر و … در اینجا می توانید بخرید . این مرکز خرید از مراکز خرید ارزان به شمار می رود و در خیابان العین قرار دارد . 


5- مرکز خرید فستیوال سیتی

فستیوال سیتی با وسعت 205000 مترمربع (معادل یکی زمین فوتبال) یکی از بزرگترین مراکز تجاری در دبی است . برنامه هایی برای افزایش وسعت آن نیز وجود دارد . برندهای ایکیا و انجا در این مرکز شعبه دارند . 





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.