7 مرکز خرید ارزان در بانکوک

1- بازار آخر هفته چاتوچاک

بازار چاتوچاک بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید بانکوک است .در این بازار بیش از 8000 فروشنده وجود دارد که انواع لباس ، حیوانات خانگی و وسایل مربوط ، گیاهان ، گل ها ، مبلمان ، ساعت ، لوازم جانبی ، انواع سوغات ، تی شرت های ارزان ، و ... را به فروش می رسانند . مغازه های ماساژ ، فروشندگان مواد غذایی، نوشیدنی و میان وعده و همچنین برخی از رستوران های تایلندی در فضای باز وجود دارد . اکثر فروشندگان تنها در آخر هفته باز می شوند .



2- مرکز خرید ام بی کی

MBK معروف ترین مکان برای خرید ارزان بانکوک است . با بیش از 2000 فروشگاه که طبقات مرکز خرید وجود دارند ، می توانید هر چیزی را که لازم دارید ، بخرید . در طبقه های پایین چیزهایی از قبیل چمدان ، کفش ، چرم ، لباس ، پیراهن ، کمربند ، مایو و ... وجود دارد .


3- بازار پراتونام

پراتونام بازاری بزرگ از خرده فروش هاست که در بین جاده Petchaburi و برج بایوک قرار دارد . هر چیزی از لباس ، کفش و لوازم جانبی را در این بازار می توانید پیدا کنید . اگر شلوغی بازار برایتان اهمیت ندراد ، بهتری مکان برای خرید ارزان می باشد به ویژه لباس . 


4- مرکز خرید پلاتینیوم

پلاتینیوم معروف ترین مرکز خرید در منطقه Pratunam است که بیش از 1300 فروشگاه انواع مد و یا وسایل مورد نیاز خانم ها را به فروش می رسانند . انواع لباس ، پیراهن ، شلوار جین ، کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، چرم و ... از وسایلی است که در این بازار به فروش می رسد . 


5- مرکز خرید پالادیوم 

پالادیوم یک مرکز خرید عمده فروشی جدید در منطقه پراتونام است که به صورت مورب در سراسر بازار پلاتین قرار دارد . این مرکز مشابه با بازار پلاتینیوم است با فضای بیشتر و بیش از 1500 فروشنده . می توانید تنوع خرید زیادی با قیمت های ارزان در این مرکز داشته باشید .


6- مرکز خرید پانتیپ پلازا آی تی

مرکز خرید پانتیپ پلازا آی تی بانکوک در منطقه پراتونام واقع شده است . Pantip Plaza بزرگترین و ارزان ترین مرکز برای الکترونیکی است . بیش از 20 سال است که فروش و تعمیر لوازم الکترونیکی در بانکوک با ارزان ترین قیمت در این مرکز خرید انجام می شود . 


7- مرکز خرید جی جی گرین

یک بازار در فضای باز که لباس های دست دوم را به فروش می رسانند . البته اقلام نو نیز در این مرکز خرید به فروش می رسند . این بازار در نزدیکی بازار آخر هفته چاتوچاک واقع شده است . این بازار از بازار چاتوچاک زیباتر و رنگارنگ تر است و البته کیفیت کمتر است . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.