10 مرکز خرید محبوب در پاتایا

1- سنترال فستیوال


سنترال فستیوال جدیدترین و بهترین مراکز خرید پاتایا است . این مرکز خرید هفت طبقه دارد که شامل لباس ، غذا ، الکترونیک ، بانکداری ، مغازه های آرایشی و ... می باشد . برندهای تجاری بین المللی تا مغازه های محلی تایلندی و آسیایی در این مرکز خرید شعبه دارند . 



 


2- مرکز خرید رویال گاردن 


رویال گاردن یک مرکز خرید چهار طبقه است که در جاده ساحلی قرار دارد . اینجا مجموعه ای از مغازه های خرده فروشی و تعداد کمی از فروشگاه های غذایی به ویژه غذاهای آماده است . چند رستوران مانند Sizzler و Benihana در این مرکز وجود دارند . 


 


3- مرکز خرید اونیو


مرکز خرید اونیو در حدود 10 سال پیش به عنوان یک باز روباز افتتاح شد . طراحی این مرکز خرید منحصر به فرد است و در جاده دوم قرار دارد . مجموعه ای از فروشگاه و چندین رستوران در این مرکز خرید وجود دارد . 


 


4- مرکز خرید مایک


مایک یک مرکز خرید قدیمی است که در جاده ساحلی در مرکز پاتایا واقع شده است . مرکز خرید مایک چند طبقه است . هر چیزی را از لباس تا چمدان در اینجا پیدا خواهید کرد . این مرکز خرید دارای ترکیبی از چندین فروشگاه بزرگ مانند Nike و Maybelline است .


 


5- میموسا


این منطقه خرید عجیب و غریب واقع در کنار جاده سوخومویت قرار دارد که شامل ساختمان هایی مانند روستاهای قدیمی اروپایی است . معماری جالب این منطقه و کانال کوچک آن ، جذابیت آن را افزایش داده است . میموسا با بیش از سیصد فروشگاه ، در کنار یک آسیاب بادی و یک چشمه آب موزیکال واقع شده است . 


 


6- مرکز خرید توکام آی تی


توکام یک مرکز اختصاصی IT است . طبقه دوم این مرکز خرید به فروش تلفن همراه و لوازم جانبی اختصاص دارد . در این طبقه می توانید سیم کارت تایلندی بخرید و یا برنامه دریافت کنید . طبقه بالا مربوط به فروش کامپیوتر ، نرم افزار و سایر وسایل الکترونیکی است . 


 


7- مرکز خرید هاربر


هاربر جدیدترین مرکز خرید در پاتایاست که در جاده مرکزی قرار دارد . این مرکز یک مقصد مورد علاقه ی خانواده هاست که سرگرمی و تفریحات زیاید برای بچه ها و کل اعضای خانواده دارد . یک قطار یخی ، سالن ورزشی و یک دیوار صخره ای از تفریحات این مرکز خرید هستند .


 


8- مرکز خرید اوت لت


اگر به دنبال جایی برای خرید لباس های برند هستید ، اوت لت پاتایا انتخاب مناسبی برای شماست . این مرکز خرید کمی دور از شهر است اما ارزش رفتن دارد و می توانید معاملات خوبی انجام دهید . 


 


9- بازار شناور 


بازار شناور پاتایا وسعتی برابر با 100000 مترمربع را شامل می شود . این بازار بسیار مورد توجه گردشگران تور پاتایا است . فروشندگان بر روی قایق ها اقلامی را به فروش می رسانند . این بازار در جاده سوخومیت، در حدود دو کیلومتری پاتایا واقع شده است . 


 


10- بازار شبانه


بازار شب پاتایا برخلاف نام آن در تمام طل روز باز است . این بازار ساختمانی بزرگ در جاده دوم است که در آن مغازه های مختلفی وجود دارد . در این بازار غرفه های لباس ، چمدان ، تنقلات ، شمع و ... وجود دارد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.