5 تفریح مهیج بانکوک

بانکوک شهری است که جاذبه های دیدنی و تفریحی را با هم دارد . در ادامه با 6 تفریح مهم در بانکوک آشنا خواهید شد . 


1- موج سواری
Flow Rider یک دستگاه موج مصنوعی و باشگاه ساحلی در قلب بانکوک است . موج سواری یک راه عالی برای سرگرمی تمام اعضای خانواده می باشد . اگر هم تا کنون موج سواری نکرده اید ، به شما آموزش داده می شود و یک ورزش جدید یاد می گیرید . 


2- ماساژ 
پس از چند فعالیت هیجانی ، چه می تواند بهتر از استراحت در یکی از اسپا های لوکس بانکوک یا یک ماساژ معروف سنتی تایلندی باشد ؟ پس از یک روز طولانی از پیاده روی ، خرید و گشت و گذار ، یک استراحت کامل خیلی لذت بخش است . 

3- گلف 
در بانکوک باشگاه های گلف بسیار عالی وجود دارد که دارای زمان های گلف در سطح جهانی هستند و خدمات بالایی را در قیمت های مناسبی ارائه می دهند . تورهای گلف در سراسر تایلند به ویژه در بانکوک بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

4- اسکیت روی یخ 
بانکوک یکی از شهرهای گرم جهان است . در اینجا راه هایی برای فرار از گرما وجود دارد . یکی از این راه های اسکیت روی یخ است . بانکوک دارای چندین حلقه یخی است – حتی به یک اندازه زمین المپیک . اگر اسکیت بلدید ، حتما سری به این باشگاه ها بزنید و اسکیت روی یخ انجام دهید و از لحظاتتان لذت ببرید . 


5- کارتینگ 
کارتینگ فعالیتی هیجان انگیز در بانکوک است . در هر زمانی می توانید در مسیرهای مسابقه شرکت کنید و لذت برید . Easy Kart بزرگترین پیست کارتینگ در داخل بانکوک است که در خیابان سلطان سیتی (RCA) ( خیابانی که برای باشگاه ها و بارهای شبانه روزی شهرت دارد) واقع شده است .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.