معروفترین مراکز خرید بانکوک

بانکوک یکی از مهمترین شهرهای جهان و در عین حال شلوغ ترین ها نیز می باشد . این شهر دارای مراکز خرید زیادی است که هر چیزی را که لازم داشته باشید می توانید پیدا کنید . در ادامه مطلب با معروفترین مراکز خرید بانکوک آشنا خواهید شد . این مراکز را به خاطر بسپارید و با توجه به نیازتان تصمیم بگیرید که به کجا بروید . البته به گرانی و ارزانی مراکز خرید نیز توجه کنید . 

7 مکان فوق العاده برای خرید در بانکوک

 

1- مرکز خرید ام بی کی

7 مکان فوق العاده برای خرید در بانکوک

MBK یکی از قدیمی ترین مراکز خرید آسیا است که به نام Mahbookkrong نامگذاری شده است . این مرکز خرید در سال 1995 افتتاح شد و از آن زمان تا کنون به عنوان یکی از معروف ترین تایلند شناخته شده است . این مرکز خرید دارای 8 طبقه است . طبقه اول تا سوم مختص پوشاک ، لوازم آریشی و بهداشتی ، چرم ، طلا و جواهر و اسباب بازی است . طبقه چهارم که محبوبیت زیادی دارد مختص به لوازم الکترونیکی است . طبقه پنجم بیشتر به دوربین های دیجیتال اختصاص دارد .

 

2- شهر چینی ها

7 مکان فوق العاده برای خرید در بانکوک 

شهر چینی انتخابی عالی برای لذت بردن از تجربه محلی و خرید سنتی است. این منطقه کاملا سازگار با مراکز خرید در نقاط دیگر شهر است . بعلاوه اینجا از کمترین قیمت ها در بانکوک می توانید برخوردار شوید . منطقه ای پر جنب و جوش که می توانید ساعتها در کوچه پس کوچه های آن قدم بزنید و سرگرم شوید . هر چیزی که لازم داشته باشید در شهر چینی بانکوک یافت می شود .


3- سنترال ورلد

7 مکان فوق العاده برای خرید در بانکوک 

سنترال ورلد در سال 2006 افتتاح شد اما هنوز بزرگترین مرکز خرید تایلند و یکی از بزرگترین مجتمع های خرید در جهان است (ششم). سنترال ورلد شامل 8 طبقه است که هر کدام مخصوص فروش جنسی خاص است . به عنوان مثال ، لباس های زنانه را می توان در طبقه دوم ، لباس مردانه در طبقه سوم و لوازم الکترونیک در چهارم هستند . 

 

4- سیام پاراگون

7 مکان فوق العاده برای خرید در بانکوک

سیام پاراگون با بیش از 250 فروشگاه ، یکی دیگر از مراکز خرید بسیار محبوب در بانکوک است . نمایشگاه های مد مشهور با نام تجاری معروف ، که معولا مورد توجه مشتریان پولدار هستند . فروشگاه های مارک هایی مانند Versace ، Louis Vitton و Burberry را در اینجا می توانید پیدا کنید . این مرکز همچنین دارای بزرگترین آکواریوم در جنوب شرقی آسیا و یک مجتمع سینمایی با صفحه 16 اینچی است . 

 

5- پانتیپ پلازا

7 مکان فوق العاده برای خرید در بانکوک 

پانتیپ پلازا یک مرکز بزرگ IT است که در مرکز بانکوک قرار دارد و تمام نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری شما را دارد . مانیتور ، لپ تاپ ، پروژکتور ، پرینتر ، hoverboards ، کابل ، نرم افزار ، باتری های خارجی ، پخش کننده های mp3 و ... همه در زیر یک سقف جمع شده اند . یک پیشنهاد به شما اینست که مراکز خریدی را انتخاب کنید که مردم محلی بیشتر از آنجاخرید می کنند . این مرکز خرید در بین محلی ها محبوبیت دارد . 

 

6- بازار آخر هفته چاتوچاک

7 مکان فوق العاده برای خرید در بانکوک  

بازار چاتوچاک با بیش از 15،000 غرفه ، یکی از بزرگترین بازارهای جهان است . هر روز شنبه و یکشنبه این بازار مورد توجه گردشگران تور تایلند و محلی هاست . بازار به 27 بخش بزرگ تقسیم شده است . شما می توانید چیزهای متنوع از جمله سوغات ، انواع لباس ، حیوانات زنده و اقلام چوب کنده کاری را در غرفه های بازار پیدا کنید . بیش از 200 هزار نفر در آخر هفته ها از این بازار دیدن می کنند .


7- پلاتینیوم فشن مال 

7 مکان فوق العاده برای خرید در بانکوک 

پلاتینیوم فشن مال یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک است که به فروش لباس ، چرم ، ساعت ، جواهرات و انواع سوغاتی اختصاص دارد . این مرکز دارای فروشگاه های زیادی است . پلاتینیوم فشن مال داری 7 یا 8 طبقه است . در طبقه چهارم لباس های مردانه به فروش می سد . این مرکز همچنین دارای قیمت های بسیار مناسبی است . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.