7 رستوران برتر در دبی

1- رستوران پیرچیک دبی
پیرچیک در مکانی به دور از شلوغی ، در انتهای اسکله عاشقانه هتل القصر و رو به خلیج فارس قرار دارد . این رستوران بهترین غذاهای دریایی در دبی را ارائه می دهد و قبلا به عنوان بهترین رستوران دریایی Time Out دبی شناخته شده است . این رستوران چشم اندازی زیبا از برج العرب دارد . این رستوران اروپایی است . در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 12:00-15:00 می توانید از منوی غذای فرانسوی لذت ببرید . این ناهار در حدود 350 درهم برایتان هزینه خواهد داشت .
2- رستوران ناتان اوتلا در المحاره
رستوران نه زیر آب است و نه یک زیردریایی است که شما را حیرت انگیز می کند ، اما با این وجود ، یک ناهار خوری فوق العاده و منحصر به فرد در یک آکواریوم بزرگ است . پنجره های بزرگ با نمای زیبایی از خلیج فارس ، و یک بالکن برای صرف غذا در هوای آزاد . در طراحی این رستوران نور طبیعی به داخل راهی ندارد . منوی رستوران قبلا فرانسوی بوده و اکنون غذاهای بریتانیایی سرو می کند . سرآشپز این رستوران تاکید بر بهترین طعم ها از بهترین مواد دارد . غذاهای دریایی این رستوران در بین میهمانان محبوبیت زیادی دارند .

3- رستوران اوزون دبی
رستوران اوزون یکی از آرام ترین رستوران های دبی است که پس از غروب آفتاب پاتوقی برای افرادی است که می خواهند شامشان را در آرامش بخورند . طراحی زیبای اطراف استخر باعث شده است ، این تصور ایجاد شود که این رستوران در آب شناور است . به علاوه اینکه ساختمان رستوران بسیار زیباست و اینکه نورپردازی شگفت انگیزی دارد . راستی حداقل دوشب قبل تر باید میز رزرو کنید .

4- رستوران لا پتیت میشن دبی
لا پتیت میشن یکی از رستوران های لوکس دبی است که سبک آشپزی آن متعلق به "Genoese قدیمی" است که غذاهای مدیترانه ای را تهیه می کند . این رستوران در گیت ویلیچ قرار دارد . منوی این رستوران شامل غذاهای مدیترانه ای ، ایتالیایی و اروپایی است . در تهیه غذاهای این رستوران از بهترین مواد غذایی به ویژه سیب زمینی ، لیمو ، زیتون ، گوجه فرنگی، فلفل و غذاهای دریایی ، گوشت و پاستا تازه برای تولید غذاهای سبک و سالم استفاده می شود .

5- رستوران الهدهیراه دبی
الهدهیراه یکی دیگر از رستوران های خوب دبی است که تنها 60 رانندگی از فرودگاه دبی فاصله دارد . این رستوران در میان تپه های شن و ماسه ای قرار دارد و مکانی آرام برای خوردن شام به همراه دوستان و خانواده است . در این رستوران سرگرمی هایی از رقص و حرکات موزون و نمایش اجرا می شود .

6- رستوران ژنگ هیز دبی
رستوران ژنگ هیز ترکیبی از غذاهای مدرن غربی و طعم های چینی سنتی است . این رستوران در یک اسکله در مجتمع مادینت جمیرا قرار دارد . فضای رستوران سنتی است و چشم اندازی زیبا از برج العرب و خلیج فارس دارد . رستوران ژنگ هیس دارای فضای داخلی و خارجی است و ساعت کاری آن از 11:30 تا 18:30 می باشد . هزینه غذا در این رستوران از 30 تا 100 دلار است .

7- رستوران نوبو دبی
رستوران نوبو در هتل آتلانتیس قرار دارد و غذاهای به سبک ژاپنی را با ترکیبی از غذاهای عربی ارائه می دهد . خوردن سوشی و انواع ماهی ها خاص با طعم های عالی در محیطی شیک می تواند بسیار خاطره انگیز باشد . در اولین شنبه هر ماه در این رستوران کلاس های آشپزی توسط سرآشپز مشهور جهان Nobu Matsuhisa برگزار می شود و میهمانان اجازه دارند تا به اسرار آشپزی در این رستوران مشهور جهان پی ببرند .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.