رمانتیک ترین هتل ها در دبی

1- هتل رافلز دبی - Raffles Dubai

رستوران های شیک ، اتاق های بزرگ ، باغ های پر شکوه و استخر در فضای باز تنها برخی از ویژگی های هتل رافلز است . این هتل از هتل های 5 ستاره دبی است و از محبوب ترین هتل های رمانتیک در دبی به شمار می رود . اتاق های بزرگ و سوئیت های لوکس با لوازم تزئینی دست ساز ، تکنولوژی مدرن ، حمام های بزرگ ، تراس های خصوصی و نوشیدنی های عالی که در 24 ساعت شبانه روز در دسترس هستند . امکانات گسترده هتل عبارتند از : هفت رستوران و بار ، استخر سرپوشیده و استخر شنا، و امکانات آبگرم در باغ های ایده آل برای زوج ها.

2- هتل المحا دیزرت ریزورت دبی - Al Maha Desert Resort

هتل المحا با طراحی زرق و برق دار در وسط صحرا ، یکی از رمانتیک ترین و لوکس ترین هتل ها در دبی می باشد . این هتل 5 ستاره در دبی با 42 اتاق و سوئیت با امکانات و خدمات بالا ؛ یک استخر بی نهایت گرم ؛ یک آبگرم غنی و رستوران عالی ، اقامتی آرام را برایتان رقم خواهد زد . این هتل برای کسانی که به دنبال کشف آرامش در مرکز دبی هستند ، ایده آل است . المحا یک تجربه منحصر به فرد برای زوج ها و خانواده ها (کودکان زیر 10 سال مجاز نیستند) می باشد.

3- هتل جمیرا دار آل مصیاف دبی - Jumeirah Dar Al Masyaf

دار آل مصیاف یک مقصد برای خودش است . این هتل منحصر به فرد بخشی از مدینه جمیرا است . یک مجتمع بزرگ و ساحلی است که بیش از 40 رستوران و کافه ، سه استخر در فضای باز ، چندین کیلومتر آبراه و مسیرهای پیاده روی ، مرکز خرید سنتی ، حیاط و یک تئاتر می باشد . اتاق های بزرگ و لوکس ، با امکانات عالی و بالکن های بزرگ با منظره ای بی نظیر . مجموعه قابل توجه از فعالیت های ورزشی (صخره نوردی ، کلاس های تناسب اندام ، یک آکادمی شنا ، ورزش های آبی) و یک ساحل خصوصی زیبا از دیگر ویژگی های این هتل هستند. 

4- هتل برج العرب دبی - Burj Al Arab

برج العرب به عنوان "لوکس ترین هتل جهان" اقامتی رمانتیک را برایتان رقم می زند . این هتل در نزدیکی ساحل دبی در یک جزیره مستقل واقع شده است . این هتل همچنین از هتل های گران قیمت است . امکانات مدرین و پیشرفته را در 60 طبقه برج خواهید دید . گردشگران معتقدند که قیمت غذاها و خدمات هتل بسیار بالاست اما اکثرا راضی هستند که حداقل تجربه یک شب اقامت در این هتل را داشته اند.  

5- هتل پارک حیات دبی - Park Hyatt Dubai

پارک حیات یک هتل منحصر به فرد و بزرگ است که در کنار یکی از مراکز گلف دبی قرار دارد . همه چیز در اینجا از لحاظ ظاهری ، از آبگرم ، استخر ، رستوران ها و خدمات عالی است. 225 اتاق آن همگی شیک و بزرگ ، با ظرافت و طراحی مدیترانه ای است . هر اتاق دارای حمام های با کیفیت بالا و دارای وانهای مستقل است . این هتل از هتل های پنج ستاره دبی است و در مکانی آرام قرار دارد. 

6- هتل فرمونت پالم دبی - Fairmont The Palm

فرمونت پالم یک هتل طلایی عجیب و غریب است که در جمیرا پالم واقع شده است و دسترسی آسان به دبی دارد . این هتل یک ساحل خصوصی بسیار قابل توجه دارد . چهار استخر شنا و آبگرم عالی از ویژگی های این هتل 5 ستاره می باشد . همه اتاق ها دارای بالکن هستند و چشم انداز دریا هستند . فرمونت یک اقامت لوکس با قیمت مناسب ارائه می دهد ، اما ممکن است نوشیدنی گران قیمت و هزینه های سنگین Wi-Fi برا برخی از میهمانان سنگین باشد. 

7- هتل سوفیتل پالم دبی - Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa

سوفیتل پالم هتل پنج ستاره مرواریدی است که در قسمت شرقی پالم جمیرا واقع شده است . 361 اتاق آن مدرن و دارای حمام  زرق و برق دار هستند . بسیاری نیز دارای منظره دریا هستند . در حالی که موقعیت هتل ، آن را انتخاب مناسب برای کسانی که می خواهند دسترسی راحتی به مناطق گردشگری دبی داشته باشند . چندین رستوران ،  استخر ها و ساحل خصوصی از ویژگی های این هتل است . هتل سوفیتل برای زوج ها و خانواده ها بسیار مناسب می باشد. 

8- هتل جمیرا القصر دبی - Al Qasr at Madinat Jumeirah

هتل القصر با 29 اتاق ، یک هتل با سبک عربی است که با ظرافت و زیبایی در مدینه جمیرا در مرکز دبی قرار دارد . آبراهه های دوست داشتنی مانند کانال ها و باغ های گرمسیری که منجر به یک ساحل طولانی می شوند از ویژگی های منحصر به فرد هتل هستند ؛ همچنین انتخاب تقریبا بی شمار امکانات (دیوار سنگی ، آبگرم ، زمین بازی برای کودکان و مرکز تناسب اندام) از دیگر خدمات هتل هستند . در حالی که اتاق های هتل منعکس کننده شجره نامه لوکس هتل می باشند و دارای امکانات مدرن می باشند. 

9- هتل هیلتون دبی جمیرا - Hilton Dubai Jumeirah Beach

هتل هیلتون دبی جمیرا یکی از بزرگترین هتلهای زنجیره ای دبی است و در قلب ساحل جمیرا واقع شده است . این هتل یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های لوکس ساحلی در دبی است و امکانات زیادی شامل رستوران ایتالیایی درجه یک ، استخر شنا و سواحل سفید با تعداد زیادی صندلی سالن و چتر است . اتاق ها با بالکن های مجهز و مناظر زیبا و امکانات مدرن از خدمات هتل هستند . این هتل از هتل های 5 ستاره است و برای کسانی که می خواهند از تفریحات ساحلی استفاده کنند ، ایده آل است. 

10- هتل امواج روتانا دبی - Amwaj Rotana Hotel

امواج روتانا یک هتل لوکس است که در سواحل پر جنب و جوش ساحل جمیرا واقع شده است . ساحل خصوصی هتل فقط چند دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد . 301 اتاق هتل دارای بالکن خصوصی هستند . امکانات هتل شامل یک مرکز مدرن تناسب اندام ، سه رستوران با غذاهای ژاپنی ، بین المللی و ایتالیایی ، استخر بزرگسالان ، استخر کودکان و خدمات نگهداری از کودکان از ویژگی های این هتل 4.5 ستاره می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.