جشنواره خرید دبی

جشنواره خرید دبی یکی از بهترین جشنواره ها در جهان است . در طول این جشنواره مراکز خرید و بازارهای دبی اجناس خود را از 50 درصد به بالا تخفیف به فروش می رسانند . این جشنواره ددوبار در طول سال برگزار می شود و طرفداران زیادی دارد . علاوه بر تخفیفات فروش در بازارها ، در این جشنواره برنامه های مختلفی برگزار می شود . این برنامه ها شامل اهدایای جوایز و قرعه کشی می باشد . اگر شما هم به برندهای مختلف علاقه دارید ، پس در ایام فستیوال به دبی سفر کنید . 


 

جشنواره خرید دبی

جشنواره خرید دبی از معروفترین جشنواره های خرید در جهان به شمار می ورد . افراد زیادی از سراسر جهان در زمان های برگزاری جشنواره ها ، راهی دبی می شوند تا بتوانند برندهای معروف جهانی را با قیمت پایین خریداری کنند . دوبار در طول سال جشنواره ها برگزار می شوند . جشنواره خرید تابستانی دبی و جشنواره خرید زمستانی دبی .

سالیان متمادی این جشنواره در فضاهای باز و با آتش بازی ها ، مسابقات و جوایز زیادی برگزار می شود . این رویداد پنج هفته ای نقش بسیار مهمی در سرگرمی خانواده ها و گردشگران دارد . این فستیوال اولین بار در سال 1996 برای ترویج تجارت در دبی توسط دولت آن برگزار شد و بعد از آن هر سال بر شکوه آن اضافه شد . به طوری که سالانه 3 میلیون نفر برای شرکت در این فستیوال ها با تور دبی سفر می کنند .
جشنواره خرید دبی در سال 2018
فستیوال خرید دبی 2018 از 26 دسامبر آغاز شده و تا 27 ژانویه ادامه دارد .  در این فستیوال مشتریان می توانند از تخفیفات 25 تا 90 درصدی در مرکز خرید امارات ، مرکز شهر میردیف ، مرکز شهر دیره ، مرکز شهر برشا و … استفاده کنند . 
بهترین قسمت جشنواره که طرفداران زیادی دارد ، جوایز و سرگرمی هایی است که برای خریداران در نظر گرفته شده است . معمولا برای هر 300 درهم خرید ، مشتریان می توانند وارد قرعه کشی شده و جوایز شگفت انگیزی به ارزش 50 هزار دلار ، سکه های طلا ، ماشین های LX570  و لگزوس و انواع جواهرات برنده شوند . 
در طول جشنواره خرید ، برنامه های ویژه ای از جمله موسیقی ، تئاتر عروسکی ، آتش بازی ، برنامه های طنز و سیرک برگزار می شود . کارناوال های چینی ، ژاپنی ، روسی و عربی برنامه اجرا می کنند . همچنین برنامه هایی برای کودکان و خردسالان نیز در نظر گرفته می شود .  در کنار اینها فستیوال غذای دبی که در این فستیوال برگزار می شود ، طرفداران زیادی دارد . آشپزهای بین المللی از سراسر دنیا به دبی سفر کرده و مسابقات و کارگاه های آشپزی دایر می کنند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.