پارک آبی واندرلند دبی

پارک های آبی در دبی محبوبیت زیادی دارند . از مهمترین تفریحات دبی نیز همین پارک ها هستند . واندرلند یکی از بهترین پارک های آبی دبی است که در سال 96 میلادی ساخته شده است . این پارک که همواره مورد توجه مسافران بده است از بزرگترین پارک های امارات می باشد و مناسب برای همه سنین است . در ادامه مطلب با پارک آبی واندرلند دبی آشنا خواهید شد . 

پارک آبی واندرلند دبی

  ادامه مطلب ...

جغرافیای کشور تایلند

تایلند به شش منطقه تقسیم شده است: شمال ، شمال شرقی ، مرکزی ، جنوب ، شرق و غرب . شمال تایلند دامنه های وسیع کوه ها بر چشم انداز و سرچشمه بسیاری از رودخانه هاست. 

شمال شرقی ویژگی های برخی از زیباترین مناطق سرزمین های شمالی را دارد اما همچنین پلات های زرق و برق دار را خواهید دید . مرکز تایلند عمدتا دشت است و یک منطقه بزرگ کشاورزی برنج و کشاورزی است . جنوب تایلند شامل بسیاری از سواحل زیبا و جزایر در خلیج تایلند و دریای اندامان است. مقاصد گردشگری شناخته شده عبارتند از استان پوکت ، کولایپ ، کو فی فی ، کو سامویی و کو تائو در جنوب قرار دارند .  

تایلند شرقی نیم کوه ، نیم اقیانوس است . گرچه در اینجا بسیاری از استانها وجود ندارد، اما همچنان بسیاری از مناظر شگفت انگیز و مکان های خیره کننده را برای بازدید دارد .  غرب با بسیاری از جنگل ها ، آبشارها و سدها عجین شده است و به همین دلیل تعدادی از پارک های ملی در این منطقه وجود دارد.

معروفترین تفریحات پوکت

شهر پوکت از شهرهایی است که دارای پارک های تفریحی ، تفریحات ساحلی زیادی می باشد . مسافران پوکت روزها می توانند سرگرم باشند و از تفریحات آن لذت ببرند . یکی از چیزهایی که به کسانی که با خانواده سفر می کنند پیشنهاد می شود به خاطر سپردن تفریحات پوکت است . شما نیز اگر می خواهید سفری کامل داشته باشید این تفریحات را به خاطر بسپارید . در ادامه مطلب معروفترین تفریحات پوکت معرفی شده اند . 

  

ادامه مطلب ...

معرفی شهر دبی

 دبی دارای یک تاریخ شگفت انگیز و میراث پر جنب و جوش است که یک نگاه اجمالی به فرهنگ عربی ارائه می دهد . دبی با مساحت 3885 کیلومتر مربع ، دومین شهر بزرگ امارات در امارات متحده عربی است . این شهر در ساحل خلیج دبی ، یک ورودی طبیعی از خلیج فارس قرار دارد . 

  ادامه مطلب ...

امکانات هتل 4 ستاره مرکور اوشن پاتایا

هتل مرکوری اوشن ریزورت در مرکز پاتایا قرار دارد . این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده است . ساحل پاتایا تنها 270 متر با این هتل فاصله دارد . با 6 دقیقه پیاده روی می توانید به آنجا برسید . 
هتل مرکور در پاتایا یکی از بهترین هتل های پاتایا می باشد که دارای 210 اتاق لوکس و سوپریور ، سوئیت های لوکس و خانوادگی که با امکاناتی همچون کلید الکترونیکی ، تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، تلفن بیسیم ، تلویزیون 32 اینچ ، حمام اختصاصی با سشوار ، مینی بار ،یخچال ، امکانات تهیه قهوه و چای و  Wi-Fi رایگان مجهز شده اند .