راه های رفتن به پوکت برای مسافران ایرانی

رفتن به پوکت با هواپیما 
بسیاری از مسافران ترجیح می دهند که با هواپیما به پوکت سفر کنند . زیرا سریعترین گزینه است . البته گران ترین راه سفر نیز محسوب می شود .  به یاد داشته باشید که در طول تعطیلات تایلندی ، بلیط ها گران و کمیاب هستند .  فصل سفر ، روز سفر ، نوع ایرلاین و بلیط رفت و برگشت بر روی قیمت بلیط تاثیر دارد . 
رفتن به پوکت با قطار 
یکی دیگر از گزینه ها قطار است . سرویس مستقیم قطار به پوکت وجود ندارد . بنابراین ابتدا باید به ایستگاه سورات تانی بروید و سپس با اتوبوس به پوکت سفر کنید . سفری با قطار از بانکوک تا سورات تانی حدود 8 ساعت طول می کشد و از آنجا با اتوبوس در حدود 5 ساعت به پوکت می رسید . 
رفتن به پوکت با اتوبوس 
اتوبوس ، مقرون به صرفه ترین راه سفر از بانکوک به پوکت است . اما این مسیر معایبی نیز دارد از جمله زمان که در حدود 13 تا 16 ساعت طول می کشد . امکان هم دارد اتوبوس شما راحت نباشد و در طول مسیر اذیت شوید . قابل اطمینان ترین اتوبوس های عمومی ، BKS هستند . 

هتل 4 ستاره رویال پارادایس در پوکت

هتل رویال پارادایس از هتل های با درجه 4 ستاره در پوکت است که دارای موقعیت بسیار خوبی است . این هتل در مرکز پاتونگ قرار دارد و مورد توجه گردشگران می باشد . علاوه بر مکان بسیار خوب ، این هتل دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است که اقامت در این هتل را بسیار لذت بخش کرده است . تفریحات این هتل نیز مورد توجه است . 

 
ادامه مطلب ...

آشنایی با امکانات هتل پالم در دبی

هتل پالم از هتل هایی است که مورد توجه ایرانیان است . این هتل درجه 3 ستاره دارد و در منطقه تجاری دبی ، خیابان الموتینا قرار دارد . فاصله هتل تا مرکز دیرا و بازار طلا 5 کیلومتر می باشد . فرودگاه نیز به این هتل نزدیک می باشد .

هتل 3 ستاره پالم دبی دارای 81 اتاق لوکس می باشد . تمام اتاق ها تلفن ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، اینترنت – WIFI رایگان ، مینی بار در تمام اتاق ها ، امکانات تهیه قهوه / چای ، صندوق ایمنی ، مینی یخچال ، سشوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی در حمام و خدمات 24 ساعته مجهز هستند . اتاق ها همگی دارای آشپزخانه هستند . 



چه غذاهایی در سامویی محبوب هستند ؟

غذاهای خیابانی در تایلند از جمله غذاهای محبوب هستند . در هر شهر تایلند بروید ، غذاهای خیابانی زیادی را خواهید دید . در سامویی نیز غذای خیابانی فراوان است . رستوران های خیابانی در پیاده روها صندلی چیده اند و افراد زیادی آنجا نشسته اند و از طعم غذاها لذت می برند . رستوران های سامویی عموما در کنار جاده های ساحلی ، پیاده روها و بازارهای شبانه هستند . در ادامه مطلب معروفترین غذاهای خیابانی سامویی را معرفی کرده ایم . 

  ادامه مطلب ...

هیجان را در بانجی جامپینگ پاتایا تجربه کنید

اگر شما هم از آن دسته آدم هایی هستید که طرفدار هیجان و تجربه های استرس آور می باشید و همچنین مسافر پاتایا ، پبشنهاد می کنیم که بانجی جامپینگ را فراموش نکنید . این ورزش از سال 1989 شروع به فعالیت کرده است و طبق آخرین استاندارهای جهانی می باشد . تور بانجی جامپینگ را می توانید از هتلی که اقامت دارید ، تهیه کنید . در ادامه مطلب جزییات این تور را خواهید دید . 

ادامه مطلب ...