جزئیات تور کویر سافاری دبی

تور کویر سافاری در حدود 8 ساعت طول می کشد . معمولا تور از ساعت 15 شروع شده و تا ساعت 23 ادامه دارد . در ابتدای شروع تور با یک خودرو 4×4 از هتل سوار می شوید . خودرو مجهز به تهویه مطبوع می باشد . با انتخاب تور سافاری دبی امکان شتر سواری ، دوچرخه سواری ، اسکی روی شن و موتور سواری در پیست شنی را دارید . همچنین می توانید با ماشین های لندکروز در کویر و تپه هایش برانید . کویر از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود . 


j,v wpvhd nfd


 

 پس از انجام فعالیت ها به کمپ های صحرایی که در کویر برپا هستند ، می روید . در این تور نوشیدنی های نامحدود در اختیارتان قرار می گیرد . همچنین می توانید قلیان بکشید . فرصت عکاسی در غروب کویر و همچنین لباس های عربی را دارید . شام BBQ است و معمولا کباب های خوشمزه سرو می شود . موزیک و رقص عربی و نقاشی بر روی بدن با حنا نیز در بین گردشگران تور دبی محبوبیت خاصی دارد . 

تور صحرا ممکن است چند روزه باشد که در این تورها برنامه هایی از قبیل بازدید از کوههای حجر ، مزارع پرورش شتر ، روستاهای کویری ، بازدید از قدیمی ترین مسجد امارات ، جمعه بازار و اقامت در هتل حتا در نظر گرفته شده است . 


تور صحرای دبی


تور کویر سافاری دبی

این تور را می توانید از هتل محل اقامت و تورهای محلی دبی بدون هیچ زحمتی تهیه کنید . 

 

هزینه تور کویر سافاری دبی 


قیمت تور صحرای دبی برای هر نفر با شام تقریبا 200 هزار تومان می باشد و این هزنه شامل تفریحات و شام است و به نظر مبلغ مناسبی می باشد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.