معروفترین تفریحات پوکت

شهر پوکت از شهرهایی است که دارای پارک های تفریحی ، تفریحات ساحلی زیادی می باشد . مسافران پوکت روزها می توانند سرگرم باشند و از تفریحات آن لذت ببرند . یکی از چیزهایی که به کسانی که با خانواده سفر می کنند پیشنهاد می شود به خاطر سپردن تفریحات پوکت است . شما نیز اگر می خواهید سفری کامل داشته باشید این تفریحات را به خاطر بسپارید . در ادامه مطلب معروفترین تفریحات پوکت معرفی شده اند . 

  

 پارک فانتاسی 

فانتاسی یکی از بهترین تفریحات پوکت است که برای خانواده ها ایده آل می باشد . این پارک در شمال پاتونگ در ساحل کاملا واقع شده است و در آن کارناوال سواری و فیل سواری ، آکروبات ها و رقصندگان تایلندی اجرا می شود . فانتاسی شو ، بزرگترین نمایش آسیاست که در این پارک اجرا می شود . 

 

غواصی

پوکت جزیره ای است که برای غواصی در سطح جهانی شهرت بسیاری دارد . مبتدی های می توانند در دوره های صدور گواهینامه PADI در تمامی سواحل ثبت نام کنند . غواصان با انتخاب تورهای چندروزه غواصی ، با قایق به جزایر فی فی و سیمیلان می روند.

 

ورزش های آبی

ساحل پاتونگ همیشه فعال و پر جنب و جوش است و گردشگران تور پوکت  می توانند از ورزش های آبی آنجا لذت برده و آدرنالین خونشان را افزایش دهند . جت اسکی و موز سواری از محبوب ترین تفریحات پوکت هستند .

 

کلاب سیمون 

مکانی پر انرژی برای نمایش و لذت بردن گردشگران تور تایلند می باشد . این مکان مدت زمانی طولانی فعالیت دارد و در آن ترکیبی از موسیقی های معروف جهان و رقص های سنتی تایلندی اجرا می شود و شبی به یادماندنی را رقم می زنند . 

 

تفریحات شبانه

تایلند کشوری است که بخاطر تفریحات شبانه شهرت دارد . پوکت نیز از این شهرت بی بهره نیست . پاتونگ مهمترین منطقه برای شب زنده داری و تفریحات شبانه است . گردشگران زیادی در شب ها در خیابان های پوکت و یا سواحل آن پیاده روی می کنند و یا به کلاب های پوکت می روند و تا صبح لذت می برند .

 

فستیوال گیاهخواران 

در ماه نهم ماه تقویم چینی ، پوکت میزبان جشنواره گیاهخواری است . این جشنواره که در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر شروع شده و 9 روز ادامه دارد ، برای جلوگیری از خوردن گوشت است . 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.