هتل 4 ستاره رویال پارادایس در پوکت

هتل رویال پارادایس از هتل های با درجه 4 ستاره در پوکت است که دارای موقعیت بسیار خوبی است . این هتل در مرکز پاتونگ قرار دارد و مورد توجه گردشگران می باشد . علاوه بر مکان بسیار خوب ، این هتل دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است که اقامت در این هتل را بسیار لذت بخش کرده است . تفریحات این هتل نیز مورد توجه است . 

 
امکانات هتل 4 ستاره رویال پارادایس در پوکت 

هتل رویال پارادایس از محبوب ترین هتل ها در بین گردشگران تور تایلند است که دارای 350 اتاق است که با به سبک تایلندی مدرن طراحی شده اند . اتاق های سوپریور ، لوکس ، مینی سوئیت ، رویال سوئیت و … که هر کدام بالکن خصوصی دارند و دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه ی مطبوع ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای ، حمام خصوصی با حوله ، دمپایی و سشوار ، تلفن ، امکانات چای و قهوه ، یخچال ، مینی بار ، میز ، مبلمان ، صندوق امانات و اینترنت رایگان هستند . 

 

هتل رویال پارادایس از بهترین هتل ها در بین گردشگران تور پوکت است که در مرکز پاتونگ واقع شده است . ساحل پاتونگ دسترسی راحتی دارد و تنها چند دقیقه پیاده روی لازم است . اکثر مراکز خرید و تفریحات شبانه در چند صد متری این هتل قرار دارند . مرکز خرید سنترال فستیوال 10 کیلومتر با این هتل فاصله دارد . ساجل کارون نیز در 500 متری هتل قرار دارد .  . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.