پارک آبی واندرلند دبی

پارک های آبی در دبی محبوبیت زیادی دارند . از مهمترین تفریحات دبی نیز همین پارک ها هستند . واندرلند یکی از بهترین پارک های آبی دبی است که در سال 96 میلادی ساخته شده است . این پارک که همواره مورد توجه مسافران بده است از بزرگترین پارک های امارات می باشد و مناسب برای همه سنین است . در ادامه مطلب با پارک آبی واندرلند دبی آشنا خواهید شد . 

پارک آبی واندرلند دبی

  واندرلند یک منطقه سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان است .  در این پارک امکان لذت بردن از بیش از 30 وسیله جذاب و مشهور جهانی ، و در امتداد آن یک پارک آبی در سطح جهانی با بیش از 22 هکتار مساحت برای میهمانان تور دبی فراهم است .

پارک آبی واندرلند دبی یک مرکز بزرگ تفریحی با تهویه مطبوع و بیش از 100 دستگاه بازی ، بازی های کامپیوتری ، بازی های ویدیویی و ... می باشد . بازدید کنندگان می توانند جوایز شگفت انگیز را با برنده شدن در تیراندازی ، پرتاب ، صعود و نورد را ببرید . بسیاری از بازی های چالش برانگیز در انتظار همه سنین است .فورت پاپ یک زمین سنتی برای بازی است . باران توپ و استخر ورزشی نیز از دیگر بازی های سرگرم کننده در این پارک است .

شتر سواری نیز تجربه ای بسیار خوب برای تمام خانواده هاست . این پارک همچنین دارای یک سینمای 4D می باشد .  در مرکز پارک کافه Mithu's Nest وجود دارد که می توانید یک وعده غذای خوشمزه را میل کنید . 

پارک آبی واندرلند دبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.